alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Renault Modus FL 1.2 16V (75KM)

Renault Modus FL 1.2 16V (75KM)

Wyświetleń: 2700

Dane techniczne

Renault Modus FL 1.2 16V (75KM)
Pojemność [cm3]1149
Moc [KM]75
Moment obrotowy [Nm]104
Rodzaj wtryskuwielopunktowy
Skrzynia biegów5-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h]163
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h)13.3

Lata produkcji: 2008-2012

Nadwozie:

  • minivan

Segment:

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

7.7l6.0l5.1l

02.07.2019Renault Modus Odradzam!

Jak czytam , wyżej to wydaje mi się , że Państwo j piszą zupełnie o innym silniku. Ja mam Modusa. Pali jak smok , huczy przy 100 km/h a 75KM to jakieś wirtualne, zmulony i trzeba cisnąć wysokie obroty by coś jechało .Usterka bardzo częsta ( wypadanie zapłonu, spowodowane podwieszanie się zawory wydechowego, jak się nie przypilnuje , jak się tego nie przypilnuje to wypala gniazdo i i remoncik... Nie polecam... auta z mniejszą mocą są bardziej dynamiczne w niższym zakresie obrotów i mniej palą.

23.07.2018JacekPolecam!

Jeździłem tym silnikiem 6 lat w clio II wersji extreme. Mogę tylko potwierdzić, co poprzednicy, że pada oryginalna cewka zapłonowa (mi po 6 latach), i trzeba co jakiś czas czyścić przepustnice ale tak poza tym to tylko eksploatacja. Olej, filtry wymieniałem co ok 20tyś. Może to nie demon prędkości ale nigdy mnie nie zawiódł.

03.04.2018EwaPolecam!

Silnik kolokwialnie mówiąc "nie do zajechania", a przynajmniej trzeba się bardzo postarać. Nic tylko wymieniać filtry i oleje w odpowiednim czasie, lać benzynkę i jeździć. Trochę kłopotu może sprawić cewka zapłonowa, ale niski koszt i łatwość wymiany rekompensują tę niedogodność. Spalanie PB w cyklu miejskim około 6,5-7 L/100 km, na trasie przy prędkościach rzędu 105-115 km/h można spokojnie zejść poniżej 5 L/100 km.

Zalecane przez serwis

?Typ olejuElf 5W40
LIlość oleju4.0 L
Wymiana olejuco 30.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrząduco 120.000 km lub 5 lat

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.2 TCe10014511.25.9
1.6 i 16V11215012.37.7

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów 2):
(8.8)
Trwałość silnika
8.5/10
Niezawodność auta
9.0/10
Spalanie benzyny
8.5/10
Koszty utrzymania
9.0/10
Głosy według opinii użytkowników:20

Spalanie według użytkowników

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

7.6l6.6l5.2l

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 5

Opinie użytkowników

Modus 1,2 16V 26.11.2019

Polecam!

2005,
Średnia ocena:
(8.8)
Trwałość silnika
8.0/10
Niezawodność auta
9.0/10
Spalanie benzyny
8.0/10
Koszty utrzymania
10.0/10

Spalanie według użytkownika

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

7.5l7.0l5.0l

Opinia:Posiadam już drugiego Modusa tym razem 1,2 16V , pierwszym był 1.5 DCI i własnie z powodu silnika sie go pozbyłem . Auto genialne w swojej prostocie , znakomicie jeżdżące na krótkie trasy po mieście i nie tylko . Jako, że wszystkie Modusy użytkuje żona , a ja je serwisuje i po 5 latach stwierdzam , że są to auta naprawde pancerne .
Zalety:Kompaktowy , zwinny , wygodny
Wady:mały bagażnik w układzie maksymalnie odsuniętej kanapy
Kacper22.07.2017

Polecam!

Renault Modus FL 1.2 75KM 122 tyś 2011r
Średnia ocena:
(8.8)
Trwałość silnika
9.0/10
Niezawodność auta
9.0/10
Spalanie benzyny
9.0/10
Koszty utrzymania
8.0/10

Spalanie według użytkownika

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

7.7l6.1l5.4l

Opinia:Modusa zakupiłem za namową żony i nie żałuję bo świetnie się sprawdza w miejskiej jungli. Bardzo zwrotny i bez problemu poruszam się pomiędzy samochodami. Silnik ładnie, cicho chodzi co umila jazdę. Spalanie jest przyzwoite jak na minivana. Nie odczuwam dyskomfortu przy jeździe na autostradzie bo osiąga przyzwoitą prędkość 120 km/h. Będę zachwalać ten model jeszcze długo.
Zalety:niskie spalanie, elastyczny silnik, dobre wyposażenie, dobra widoczność
Wady:trochę trzęsie na wyższych progach

Najbardziej awaryjna część

Silnik
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
Rozrząd
zagłosuj
Katalizator
zagłosuj
Elektronika
zagłosuj
Inne
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 1