alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Toyota Corolla E11 FL 1.4 16V VVT-i (97KM)

Toyota Corolla E11 FL 1.4 16V VVT-i (97KM)

Wyświetleń: 5870

Dane techniczne

Toyota Corolla E11 FL 1.4 16V VVT-i (97KM)
Pojemność [cm3]1398
Moc [KM]97
Moment obrotowy [Nm]130
Rodzaj wtryskuwielopunktowy
Skrzynia biegów5-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h]185
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h)12

Lata produkcji: 2000-2002

Nadwozie:

  • hatchback
  • liftback
  • sedan
  • kombi

Segment:

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

8.9l6.9l5.8l

19.01.2019Corolla e11 FLOdradzam!

Obecnie na liczniku 305 tyś km (ale po wymianie silnika ok 80 tyś km temu- dlatego faktyczny przebieg motoru to ok 205 tys) .Jeżdżę na lpg- instalacja regulowana z wymianą filtrów co 15 tyś. Silnik na oleju Liqui Molly MoS2 10w40. Pobór oleju obecnie ok 0,8l /1tyś km. Nie jest to demon prędkości.Dynamika przyzwoita ale tylko w mieście, w trasie niestety trzeba dać sobie czas aby wyprzedzić. Generalnie tanio ale nie obeszło się bez problemów, tyle że samochód przecież ma swoje lata. Inne koszty w ciągu tych lat- wymiana cewek x3, wymiana amortyzatorów tył, 4x łączniki stabilizatorów, sprawdzanie luzów zaworowych co 15tyś, wymiana świec kompletu 2x, akumulator, hamulce przód, tył.

03.11.2018AdrianPolecam!

Auto naprawde bezawaryjne. Ku mojemu zdziwieniu silnik nie bierze oleju mimo iż to silnik z czasów gdzie brały. Fajne przyspieszenie jak na tą pojemność. Łańcuch w dobrej kondycji nie wydaje żadnych dźwieków ani nic. Jak narazie nie oddałbym tego auta za nic. I naprawde polecam :D

20.08.2018MarcinPolecam!

Mam Corollę E11 liftback z 2001r. z tym silnikiem. Kupiłem jak miała 134 tys. km i 9 lat. Teraz ma 196 tys. i 17 lat. Poza zwykłymi eksploatacyjnymi rzeczami (hamulce, łączniki stabilizatora, gumy w zawieszeniu etc.) przy 189 tys. wymieniłem plastikowy kolektor dolotowy bo gdzieś się rozszczelnił i silnik brzmiał trochę jak diesel (używany za 300zł i chodzi). Poza tym w wieku 14 lat do wymiany poszły fabryczne tylne amory i pompa paliwa (używana 100 zł, i tu uwaga nowa z ASO to.... 3.500 zł). No i ten ubywający olej. Faktycznie trzeba go regularnie kontrolować, szczególnie przy jeździe głównie miejskiej. Za to spalanie wychodzi na moje oko bardzo dobrze. W trasie w 3 osoby przy spokojnej jeździe potrafię zejść do 4,2-4,5 l/100km, a jak go piłujesz to i tak wychodzi jakieś 6,3. W mieście na krótkich odcinkach spala mi ok. 6,8-7,8 l/100. Trzeba bazować na dobrych zamiennikach , bo ceny części w ASO są zdecydowanie za drogie jak na zakup do auta wiekowego już. Niektóre części opłaca się bardziej osobiście sprowadzić z magazynu z Japonii lub grzecznie poprosić o rabat aby nie opłacało się sprowadzać.

Zalecane przez serwis

?Typ oleju5W30
LIlość oleju3.7 L
Wymiana oleju15.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządułańcuch

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.6 16V11015010.27.6

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów 4):
(7.8)
Trwałość silnika
8.0/10
Niezawodność auta
8.0/10
Spalanie benzyny
8.3/10
Koszty utrzymania
7.0/10
Głosy według opinii użytkowników:22

Spalanie według użytkowników

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

8.7l7.7l6.4l

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 10

Opinie użytkowników

Mateusz28.12.2018

Odradzam!

Corolla e11 1.4 vvti 97km FL
Średnia ocena:
(6.3)
Trwałość silnika
6.0/10
Niezawodność auta
6.0/10
Spalanie benzyny
7.0/10
Koszty utrzymania
6.0/10

Spalanie według użytkownika

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

10.0l8.5l7.0l

Opinia:Kolejna opinia mojej Toyoty. Obecnie na liczniku ma 303 tyś km. Nadal jeżdżę na gazie- instalacja regulowana z wymianą filtrów co 15 tyś. W ostatnim czasie doszedł remont zawieszenia ( 4 x łączniki stabilizatorów - 270 zł za części mechanik skasował) dodatkowo regulacja luzów zaworowych ( a dokładnie ich sprawdzenie, bo nie wymagały regulacji a na gazie jest 75 tyś zrobione) oraz wymiana świec ( 80 tyś na nich zrobiłem) i akumulator przed zimą( 270zł). Wymieniłem kolejną cewkę ( sam, bo to nie filozofia- koszt tylko za część 120zł). Jeżdżę na oleju Liqui Molly MoS2 10w40. Pobór oleju obecnie ok 0,8l /1tyś km. Generalnie do zrobienia jeszcze hamulec bębnowy z tyłu bo słychać że okładziny się skończyły. Nadal samochód w ciągłej eksploatacji.
Zalety:Tani w naprawach.
Wady:Pilnowanie poziomu oleju w silniku.
Romek27.01.2018

Polecam!

corolla E12 1.4 VVTI 97KM
Średnia ocena:
(9.8)
Trwałość silnika
10.0/10
Niezawodność auta
10.0/10
Spalanie benzyny
10.0/10
Koszty utrzymania
9.0/10

Spalanie według użytkownika

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

6.2l5.9l5.1l

Opinia:Super niezawodne i dopracowane do perfekcji auto.
Grzegorz31.08.2017

Polecam!

Corolla E11 FL
Średnia ocena:
(8.8)
Trwałość silnika
10.0/10
Niezawodność auta
10.0/10
Spalanie benzyny
7.0/10
Koszty utrzymania
8.0/10

Spalanie według użytkownika

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

8.5l7.8l6.5l

Opinia:Auto kupiłem w 11.2008 przebiegiem 259tys, obecnie ma 375tyś. Samochód z polskiego salonu po flotowy. Z większych napraw, padły łożyska w skrzyni biegów, poza tym nic szczególnego normalne rzeczy eksploatacyjne. Mimo wieku ( auta) nie zamierzam się z nią rozstawać.
Zalety:Trwała jednostka napędowa Solidna elektryka
Wady:Spalanie
Mateusz05.04.2017

Odradzam!

Corolla, 260tyś, 2001r
Średnia ocena:
(6.5)
Trwałość silnika
6.0/10
Niezawodność auta
6.0/10
Spalanie benzyny
9.0/10
Koszty utrzymania
5.0/10

Spalanie według użytkownika

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

10.0l8.5l7.0l

Opinia:Mieszane uczucia. Silnik 1.4 vvti jest mega olejo- żerny. Samochód zakupiłem z przebiegiem 205tyś 2,5 roku temu. Oczywiście sprzedawca kłamał w żywe oczy że silnik ni kapki oleju nie bierze. Zalewany castrol 10w40. Przy przebiegu 226tyś silnik nadawał się do remontu -nie opłacało się. Wymieniłem na 1.4vvti z anglika ( są kompatybilne) z roku 2006 i przebiegiem 120tyś mil.Od razy zagazowałem ( choć odradzają) ale zaryzykowałem ze względu na dojazdy do pracy ( 180km /dzień) i szansę zwrotu kosztów. "Nowy silnik" bierze tyle samo oleju co stary ( 500ml/1tys) trochę zabawy z tym dolewaniem jest ale jak narazie po 30 tyś km na gazie ( zwrócił się koszt instalacji lpg (2200zł lovato sekwencja) i wymiany 2 cewek zapłonowych które padły przy przebiegu 240tyś ( 700zł) -a były od nowości) działa. Czekają mnie teraz regulacje luzów zaworowych. Poza tym żarówki od świateł drogowych się przepaliły ok 2x od momentu zakupu ale to koszt znikomy 12zł/szt.Ostatnio zapalił się MIL, podpiąłem pod komp- Sonda lambda. Po przejechaniu ok 5km check zgasł i od tamtej pory się nie pojawia( ok 5tyś km temu) Obecnie na szafie ma 260tyś.
Zalety:O ile silnik działa samochód mega oszczędny -o ile nie przekraczamy 3000rpm. Spalanie PB w trasie 7l/100km ( przy prędkości oscylującej ok 100km/h i 3000rpm) Spalanie gazu w trasie 7,5l/100km ( przy prędkości ok 100km/h) Obecnie na zbiorniku 32l gazu
Wady:Silnik!

Najbardziej awaryjna część

Silnik
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
Rozrząd
zagłosuj
Katalizator
zagłosuj
Elektronika
zagłosuj
Inne
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 8