Silnik 1.3 16V 4E-FE dodano: 02.06.2020

Dynamika ok tylko olej pije 400 ml na 1000 km . Zrobiłem 20 000 km i zero kłopotu . Jezdze na lpg sekwencja

Silnik 1.6 i 16V Duratec Ti-VCT dodano: 02.06.2020

Silnik oferuję niezłą dynamikę, przy tym nie pali nadmiernych ilości paliwa, niestety z powodu konieczności redukcji emisji ma wykastrowany dolny zakres obrotów, mam wrażenie, że mój poprzedni focus mimo silnika 1.4 miał bardziej dynamiczny dół... Od 3 tys obrotów nie mam zastrzeżeń do osiągów silnika. Oferuje niezły kompromis jeżeli chodzi o niezawodność i przyjemność z jazdy. Przeraża mnie trochę zainstalowanie 2 katalizatorów i 4 sond lambda, gdzie zwykle jest w aucie jeden katalizator i 2 sondy...

Silnik 1.4 16V TSI 150KM (EA211) dodano: 31.05.2020

Silnik elastyczny, oszczędny i bezawaryjny. Miałem w Superbie 2016r. i spokojnie dawał sobie radę z tym autem. W pierwszej fazie użytkowania dolałem oleju 1l/10tys km. Z czasem zużycie zanikało i przy 40 tyś km nie było zauważalne. Zastosowanie paska rozrządu rozwiązało problemy poprzedniej wersji silnika 1,4TSI.

Silnik 1.4 16V TSI 140KM (EA211) dodano: 31.05.2020

Silnik bardzo elastyczny i oszczędny. W połączeniu z Octavią III jest świetnym rozwiązaniem. Bardzo dynamiczne auto. Co do trwałości się nie wypowiem bo miałem dwa takie auta, ale każde z salonu i pokonałem nimi do 25 tyś km. Oba auta w pierwszej fazie pobierały 1l oleju na 10tyś km. Po wymianie zużycie stopniowo spadało do niezauważalnych wartości.

Silnik 1.6 16V TCe M5M dodano: 31.05.2020

Silnik bardzo udany. Nie słychać aby były problemy z łańcuchem rozrządu, auto dosyć dynamiczne. Spalanie w trasie ok 120km/h wychodzi 6,8-7,0, w dosyć ciasnym mieście wychodzi koło 10l/100. W obecnych czasach jeden z lepszych silników benzynowych, bezproblemowy.

Silnik 1.6 16V VTi 120KM (EP6/EP6C) dodano: 28.05.2020

Problemowy silnik z niskiej jakości komponentów. Podstawowy problem to wypadanie gniazd zaworowych i kompletny remont silnika, gdzie głowica jest nie regenerowalna bo po złożeniu występują znów te same problemy. Kody P1338, P1336 czyli wypadanie zapłonu z tym związane. Pozatym rozciąganie łańcucha rozrządu i zwiększający się apetyt na olej świadczące o zbliżających się kłopotach. Odradzam. Mnóstwo artykułów w internecie o ludziach którzy rozkładają ręce przy tych silnikach. Remont w granicach 10 tys.

Wybierz najlepszy typ silnika

TSI
zagłosuj
T-Jet
zagłosuj
THP
zagłosuj
TCe
zagłosuj
EDIT
zagłosuj
EcoBoost
zagłosuj
i-VTEC
zagłosuj
GDI
zagłosuj
SkyActiv-G
zagłosuj
MIVEC
zagłosuj
DIG-T
zagłosuj
VVT-i
zagłosuj
Suma głosów: 6189