Silnik 1.8 16V F4P dodano: 05.12.2019

Może i bezawaryjny, ale pali sporo. W moim przypadku średnie spalanie 8,6 l/ 100 km - dużo. Sam silnik nie ma jakiejś imponującej dynamiki.

Silnik 1.6 16V VTi dodano: 05.12.2019

Mam auto 2011r. od nowości. Założone LPG przy przebiegu 85.000, a obecnie ma 210.000. Jestem bardzo zadowolony, chodzi naprawdę bardzo dobrze, aż żal będzie wymieniać. Sam silnik bezawaryjny, ale olej muszę dolewać 1l/3000 km. Moim zdaniem na gazie jest zwinniejszy niż na benzynie, Co do spalania to średnio benzyny 8l/100 km natomiast w przypadku LPG mam wynik 10l/100km. Oczywiście na S i A przy szybszej jeździe pali więcej. Samego silnika przy prędkości 150km/h praktycznie nie słychać.

Silnik 1.8 16V i-VTEC R18A dodano: 04.12.2019

Według mnie super silnik, wysokoobrotowy, sprawia dużą frajdę. Cichutko pracuje, szybko się nagrzewa. Nie bierze oleju, poprawiono to względem poprzednich wersji. Bardzo ekonomiczny na LPG. W trybie mieszanym miasto trasa spala 7-8l LPG, w trynie autostradowym max 12l LPG. Dobre przyśpieszenie na biegu 3 :-P

Silnik 2.0 16V Duratec-HE dodano: 04.12.2019

Silnik starej szkoły, nie za bardzo wysilony, na łańcuchu z prawdziwego zdarzenia (nie jak w VW), mam 390tyś km, przy 350tyś wymienione pierścienie bo olej zaczął łykać(czyli też jakieś 3 razy później niż te super TSI). Ok 160tys na LPG i nie ma problemów, raz regulacja zaworów. Tyle co zapłaciłem za te pierścienie i regulację zaworów to w dieslu by mi starczyło na dwa wtryski, więc policzyć łatwo czy się opłaca jeździć z tym silnikiem;-)

Silnik 1.6 i 16V Zetec-SE dodano: 03.12.2019

Ford Fokus 2003 1,6 benzyna .Posiadam auto od 8 lat zakupiłem go od 1 właściciela , który serwisował auto tylko w Fordzie. Przejechałem do tej pory 12500km. Po trasie spala jak jadę 90-95km 6l po mieście niestety i 12,4l. Silnik bezawaryjny ! 2 razy wymieniany rozrząd bez pompy wody , która nadal działa :)przez 100000km non stop pali sie pomarańczowy chack ale auto śmiga. Olej trzeba dolewać sukcesywnie ale to norma. Auto bardzo wygodne i sprytne świetne zawieszenie ale juz inne podzespoły poza silnikiem i alternatorem sie sypia i trzeba wymieniać :) akumulator oryginał Motorcraft Superstart 52Ah wytrzymał 12lat Wow !! i wszystko działa perfect . Generalnie po

Silnik 1.6 i 16V Duratec dodano: 03.12.2019

Ford Fokus 2003 1,6 benzyna .Posiadam auto od 8 lat jako drugi właściciele zakupiłem go od 1 właściciela , który serwisował auto tylko w Fordzie. Przejechałem do tej pory 12500km. Po trasie spala jak jadę 90-95km 6l po mieście tylko niestety i 12,4l. Silnik bezawaryjny ! 2 razy wymieniany rozrząd bez pompy wody , która nadal działa :)przez 100000km non stop pali sie pomarańczowy chack ale auto śmiga. Olej trzeba dolewać sukcesywnie ale to norma. Auto bardzo wygodne i sprytne świetne zawieszenie ale niestety juz inne podzespoły poza silnikiem alternatorem sie sypia i trzeba wymieniać :) ale wszystko działa perfect . Generalnie po

Wybierz najlepszy typ silnika

TSI
zagłosuj
T-Jet
zagłosuj
THP
zagłosuj
TCe
zagłosuj
EDIT
zagłosuj
EcoBoost
zagłosuj
i-VTEC
zagłosuj
GDI
zagłosuj
SkyActiv-G
zagłosuj
MIVEC
zagłosuj
DIG-T
zagłosuj
VVT-i
zagłosuj
Suma głosów: 5504