Silnik 1.8 16V B4 184S2 dodano: 15.10.2019

Trochę to dziwne, ale dynamika zbliżona do mojej starej Camry 3.0 V6 188 KM z 1995 r. Spalanie niższe o 2 litry. Ogólnie jest lepiej niż się spodziewałem, jak się przebrnie przez wymianę rozrządu z kołem VVT to jest z górki.

Silnik 1.2 12V VTi / PureTech dodano: 14.10.2019

Regularnie serwisowany. Przy przebiegu 98 tys. km stracił wolne obroty - początkowo okazało się, że przytarło się jedno kółko rozrządu i pasek przeskoczył o 1 ząbek. Po wymianie rozrządu silnik dalej nie miał wolnych obrotów - po zdjęciu miski okazało się, że z wału wypadła jedna blokada zapobiegająca przesunięciom wzdłużnym wału i silnik jest do remontu t.j. wymiana wału, panewek, korbowodów, tłoków. Koszt naprawy? Jeszcze nie wiem, ale w ASO wycenili na 11 tysięcy z małym haczykiem. Sama radość.

Silnik 1.2 16V TSI 110KM (EA211) dodano: 14.10.2019

Jak najbardziej polecam. Silnik dynamiczny, oszczędny i jak do tej pory zupełnie bezawaryjny (przejechane 36tyś.)

Silnik 1.6 16V VTi dodano: 13.10.2019

Wynalazek niemieckich inżynierów. Ciągle jakieś drobne sprawy, które nie są poważnymi awariami ale są mocno uciążliwe. Osiągi OK. Zużycie paliwa 5,0(trasa ok. 100 km/h)-8,5 (miasto).

Silnik 1.2 12V MPI dodano: 13.10.2019

9 lat uzytkowania a biorac pod uwage wiek auta 15 lat - 250 tysiecy nakrecone , choc sadze ze spokojnie kolo 300 bo licznik byl cofany na bank. Silnik od samego poczatku na gazie cng a w Polsce juz na lpg. Zadnej awarii poza wymiana cewek zaplonowych i swiec co jest normalne bo sie po prostu upalily z czasem. Zerowe branie oleju, doslownie zadne. Kultura pracy malej kosiarki, moc jakakolwiek dopiero od 4000 obrotow ale 65 koni wystarczy aby pojechac nawet 170 na godzine wiec skoro nie widac roznicy to po co przeplacac i miec problemy, nerwy, koszty. Mowili mi ze AZQ to mi zaraz lancuch przeskoczy albo sie rozciagnie, rozciagaly sie w skodach, w moim seacie zadnych niepokojacych odglosow. Wystarczy lac olej z butelki dobrej firmy a nie polegac na mechanikach wlewajacych byle co z beczki i jeszcze nigdy nie wymieniajacy oringa na filtrze. Proponuje rowniez nie wierzyc w mity bo tworza je ludzie od marketingu specjalizujacy sie w sprzedawaniu bajek o ktorych marzymy a ktore drenuja nasze portfele.

Silnik 2.0 16V Duratec-HE dodano: 11.10.2019

Silnik rewelacja. C-max kupiony z przebiegiem 180tys, obecnie 389 tys.Jeden raz wymieniona cewka. Od wymiany do wymiany oleju ,dolewam niecały litr. Silnik dynamiczny, w sam raz do tej budy, czuć że auto chce jechać i nie trzeba go mocno kręcić. Jedyny minus to brak szóstego biegu.

Wybierz najlepszy typ silnika

TSI
zagłosuj
T-Jet
zagłosuj
THP
zagłosuj
TCe
zagłosuj
EDIT
zagłosuj
EcoBoost
zagłosuj
i-VTEC
zagłosuj
GDI
zagłosuj
SkyActiv-G
zagłosuj
MIVEC
zagłosuj
DIG-T
zagłosuj
VVT-i
zagłosuj
Suma głosów: 4498