Silnik 2.2 16V 5S-FE dodano: 16.01.2021

dobre japonskie auto

Silnik 1.5 16V EcoBoost 150KM (Sigma) dodano: 16.01.2021

Cichy i dynamiczny, spalanie o litr większe od 1.0 do zaakceptowania. Płynniejsza i spokojniejsza praca niż promowanych teraz 3 cylindrowców. Jazda b. przyjemna, wyprzedzanie bezstresowe. Wystarczy wymieniać olej i filtry regularnie .

Silnik 1.2 12V PureTech 131KM GPF (EB2 ADTS) dodano: 11.01.2021

30tyś km.przejechane - żadnych napraw-pasek rozrządu bez zmian-jestem zadowolony-2018r.

Silnik 1.0 12V TSI 110/116KM (EA211) dodano: 11.01.2021

Posiadam fabia 1.0 TSI 110KM, jako drugie auto, przejechałem 22tkm/3lata. Jestem bardzo zadowolony z auta. Serwis w rozsądnej cennie. Średnie spalanie ok 6.2. Większość jazdy 75% autostrada z prędkość ok 140-180km/h. Przy bardzo dynamicznej jeździe. Miasto i obrzeża Plus spokojna jazda można zejść do 5 litrów. Kupił bym jeszcze raz tylko z DSG.

Silnik 1.4 16V MPI 75KM dodano: 09.01.2021

Potwierdzam padaja cewki, rozrząd drogi w wymianie jak na wartość samochodu, rozrusznik do wymiany hałasuje na zimnym, bywa problem z sondą lambda wymiana pomaga, najwazniejszy dobry olej lac nie oszczedzac silnik wtedy zaczyna mniej go brac.

Silnik 2.4 16V D4 VVT-i 2AZ-FSE dodano: 06.01.2021

Posiadam scion tc 2005 od 12lat, sprowadzony ze stanów, jestem pierwszym właścicielem w Polsce, auto nie było uszkodzone czy po zalaniu. Silnik praktycznie to samo co avensis, a oznaczenie 2az-fe i muszę powiedzieć jedno, to był pierwszy mój samochód, najlepszy prezent na studia i najlepszy samochód jaki do tej pory posiadam. Było pięcioletnie bmw, części drogie ,awaryjność , zapychający się kolektor wydechowy 14t zł po roku na naprawy tragedia, renault małe spalanie ,ale sypało się strasznie, a szczególnie sprzęgło w rezultacie, o wiele więcej wydałem na naprawy w silniku 1,2l niż na paliwo do scion-a, volkswagen pasek diesel, nigdy więcej diesel-a naprawa 7000zł auto 7 letnie. Scion-em zrobiłem 300 000 km i 2 naprawy ,ale nie silnika !!!, pierwsza pojemnik z węglem aktywnym się zapchał, 5 miesięcy jeździłem z chekiem, ale wnerwiała mnie już ta lampka i zamówiłem z usa, po wymianie i resecie z komórki wszystko ok, naprawa dwa, wymiana gum na wahacza, dałem do zrobienia w poli, a i zapomniałem 3 naprawa wymieniałem reflektory z przodu raz bo parowały.W tym silniku wystarczy zmieniać olej co 1500km i wszystko gra, silnik można łatwo podkręcić dolot injen długi i 12km więcej, sprawdzone na hamowni. Dodatkowo posiadam ravkę 2015 od 2 lat i 0 awarii można, można TOYOTA=NR1.

Silnik 1.3 16V TCe dodano: 06.01.2021

Po jazdach próbnych kupiłem auto dla tego silnika:) W Renault Kadjar silnik zapewnia bardzo dobrą dynamikę przy niskim spalaniu. Auto nie jest wprawdzie mistrzem sprintów spod świateł, ale ma bardzo dobrą elastyczność już od niskich obrotów i zadowala się niewielkimi ilościami paliwa. Przy prędkości 120km/h spalanie to ok. 6L/100km, przy prędkościach bliskich 140km/h i bagażniku na dachu spalanie poniżej 8L/100km. Przy miejskiej eksploatacji, głownie na krótkich odcinkach zużycie paliwa mieści się w 7,5L/100km (przy wyłączonym systemie S&S). Przebieg jest zbyt mały aby oceniać trwałość silnika, ale do tej pory nie było żadnych niepokojących sygnałów. Z tego co wiem, to dla tych silników nie było też do tej pory żadnej akcji serwisowej, pomimo już blisko 3-letniej obecności na rynku. Ten fakt również dobrze wróży na przyszłość.

Silnik 1.8 8V Twin Spark 126KM dodano: 02.01.2021

Silnik nie do zajechania. Zrobiłem nim 150000 tysięcy i nie zawiódł mnie nigdy. Samochód sprzedałem bo gnił bardzo ale myślę że silnik zrobił by 500000 tysięcy bez problemu.

Silnik 1.8 16V Duratec 120/125KM (HE) dodano: 01.01.2021

Silnik w moim samochodzie nie sprawia zadnych kłopotów . Wymiana oleju co około 18 mieisęcy ( małe przebiegi roczne). Miedzy wymianami nic nie dolewam. Myślę, że mógłby być nieco cichszy. Dynamiki mu brakuje.

Silnik 1.4 16V TCe H4Jt dodano: 28.12.2020

Megane III wersja GP Monako 1,4T z programem na 168 koni i zero problemów. Po zakupie od razu zrobiłem profilaktycznie rozrząd i to co należy olej, świece, wszystkie filtry. Zrobiłem 70Tkm bez problemów, olej robię co 12tys.

Silnik 1.6 16V GDI 132/135KM (G4FD) dodano: 22.12.2020

Silnik totalnie nie nadaje się do tej budy (ix35). Ma problemy z ruszeniem pod sporą górkę bez palenia sprzęgła. Po prostu się przydławia. Niestety mimo odpowiedniego serwisowania (aktualnie drugi właściciel - auto w rodzinie od nowości) nie udało mu się przejechać bez remontu nawet 170 000km. Podczas jazdy po autostradzie (marzec 2020) silnik nagle stracił moc. Diagnoza mechanika? Wtrysk i pompa HP. Co z tego wynikło? Po tym jak padł wtrysk pompa zaczęła przeciekać, paliwo zaczęło wciekać do wnętrza głowicy rozrzedzając olej. Efekt? Grube pieniądze za naprawę (MEGA drogie części), a w dalszym ciągu nie wiadomo co z dołem silnika. Początkiem grudnia 2020 samochód po trasie nagle zgasł. W czym był problem? Po wyciągnięciu bagnetu wyraźny zapach oleju. Ponownie pompa. Z tym, że tym razem uszkodzenie objęło również tłoki i cylindry. W gnieździe zaworowym dziura wielkości 1/4 jednogroszówki. Warto zaznaczyć, że naprawa przeprowadzona była w sposób fachowy, więc to nie wina mechanika-partacza. Co do samej eksploatacji to silnik nie pali dużo. 8-9l w mieście jak na taką budę to znośne spalanie. Niestety osiągi nie powalają. Wyprzedzanie ciężarówki przy tych 90 km/h wymaga redukcji do nawet 3. biegu (skrzynia 6). Przy próbie ruszenia dynamicznego z wyższych obrotów silnik sam w sobie daje radę, niestety bezwładność robi swoje i auto stoi w miejscu mieląc kołami. Od pewnego czasu miał również problemy z uruchamianiem po dłuższym postoju, kręcił i nie mógł zaskoczyć. Z obecnych doświadczeń niestety, ale mimo chęci nie mogę polecić tego silnika. U mnie okazał się on źródłem wszelkich problemów.

Silnik 4.0 V8 32V TFSI 420/435KM (EA824) dodano: 22.12.2020

Dynamika i komfort sama przyjemność.

Wybierz najlepszy typ silnika

TSI
zagłosuj
T-Jet
zagłosuj
THP
zagłosuj
TCe
zagłosuj
EDIT
zagłosuj
EcoBoost
zagłosuj
i-VTEC
zagłosuj
GDI
zagłosuj
SkyActiv-G
zagłosuj
MIVEC
zagłosuj
DIG-T
zagłosuj
VVT-i
zagłosuj
Suma głosów: 7040